Witaj na blogu przeznaczonym muzyce. Znajdziesz tu recenzje płyt, nowych piosenek lub mało znanych wykonawców. Moje artykuły postaram się dodawać co 2-3 dni, by nie było pusto, a jest o czym pisać. Jeśli chcesz, bym coś przesłuchała i napisała o tym, daj mi znać w zakładce propozycje. Jestem wielką miłośniczką muzyki, bardzo chciałabym zarazić was swoją miłością!

Zaczynamy

Witam was kochani!
Tym właśnie wpisem chciałabym was powitać na moim nowym blogu. Co tu będzie się znajdować? Przede wszystkim muzyka. Postaram się oceniać, opowiadać, a przy tym też może jakoś was zachęcić do przesłuchania płyt zespołów, o których będę tu pisać. Ogólnie nie będę pisać jedynie o nowościach, jakie wychodzą na rynek muzyczny, ale również o artystach, których sama słucham i lubię, o tym czego nie znam, a wy mi poleciliście oraz chciałabym też przybliżyć wam perełki polskiej muzyki. Co wy na to? Mam nadzieję, że podoba się taki pomysł.

Niedługo powinien pojawić się pierwszy wpis, w którym mniej więcej będzie pokazane, jak będę pisać. Zrobię etykiety, żeby łatwiej było się odnaleźć na moim blogu. Poproszę was również do pisania własnych pomysłów w zakładce "propozycje". Z wielką chęcią poznam nową muzykę i napiszę o tym. Nie przedłużając po prostu życzcie mi szczęścia!

Więc do dzieła!

4 komentarze:

© Agata | WS | x x.